Aquí és on hem dormit, justament a dalt la cresta... (foto 1)

No hem descansat gairebé. Hem tingut fred a la nit. Sort n’hi ha hagut que no ha bufat el vent.

Jornada 20: Del Pic de Broate fins al primer coll i retorn fins la Presa de Montalto (pista dels Plans de Boavi)
Temps total
Temps parcial
Descripció
fotos
GPS
00:00
00:15
Les bromes continuen presents a la cara nord occitana. (foto 2)  La cresta es molt retallada.. La roca està mullada per la boira que intenta creuar, es fa impossible l’escalada (foto 3). Evitem les primeres agulles baixant per la part dreta, l´única possible.

Coll amb un cim infranquejable si no és escalant (foto 4). La humitat que banya la roca ens fa decidir la retirada. Baixem cap a la Vall de Salibarri davant la impossibilitat de continuar per la roca molla.

Avui

Estany de Romedo de Baix. La baixada ha estat llarga i penosa. Ens hem equivocat al arribar als pletius de les barraques (foto 5)  de la Vall de Salibarri. Hauríem d'haver continuat per l'esquerra del torrent. En canvi, al tirar cap a mà dreta, ens hem quedat penjats sense trobar baixadors i hem hagut d’anar desplaçant-nos per unes feixes molt altes i ben dretes fins passat l'alçada de l’Estany Baix on hem trobat un pas que ens ha permès baixar fins a aquest. Hem tardat 3h des del coll fins a l'Estany. Des d'aquest fins al trencant de la pista que va cap als Plans de Boavi, hi hem estat 3h més, sumant un total de 6h de baixada.